30 Μαρτίου, 2020
Ιστοριούλα – Ο χώρος του σχολείου μου, Σχολικά Αντικείμενα
Το σχολείο μου είναι ένα μεγάλο κτίριο με πολλές αίθουσες.
Έχει μεγάλο προαύλιο για να παίζουμε στο διάλειμμα
και να κάνουμε το μάθημα της Γυμναστικής.
Μέσα στο σχολείο υπάρχει το κυλικείο, όπου μπορούμε να ψωνίζουμε το κολατσιό μας.
Υπάρχουν, επίσης, το γραφείο των δασκάλων…
…και το γραφείο του/της διευθυντή/ντριας.
Και φυσικά, υπάρχουν πολλές τάξεις…
Μέσα στις τάξεις υπάρχουν θρανία και καρέκλες για τους μαθητές…
Και για τους δασκάλους και τις δασκάλες υπάρχουν έδρες και μεγαλύτερες καρέκλες.
Οι τάξεις διαθέτουν διαφόρων ειδών πίνακες… Πίνακες κιμωλίας…
…πίνακες μαρκαδόρου…
…καθώς και πίνακες ανακοινώσεων.
Σε κάποιες τάξεις υπάρχει διαδραστικός πίνακας.
Όλοι και όλες οι μαθητές και οι μαθήτριες έχουν ο καθένας την τσάντα του/της
με τα προσωπικά του/της πράγματα.
Μέσα στην τσάντα υπάρχουν διάφορα σχολικά αντικείμενα,
πολύ απαραίτητα για τα μαθήματα. Οι μαθητές και οι μαθήτριες
έχουν τα βιβλία και τα τετράδιά τους…
…φακέλους και κασετίνα.
Μέσα στην κασετίνα αποθηκεύουν τα απαραίτητα εργαλεία για το μάθημα.
Έχουν μολύβια και γόμες για να γράφουν και να σβήνουν
και ξύστρες για να ξύνουν και να κάνουν μυτερές τις μυτούλες των μολυβιών…
…ξυλομπογιές και μαρκαδόρους για να χρωματίζουν…
…χάρακες για να τραβούν ίσιες γραμμούλες και διαβήτη για να φτιάχνουν κύκλους.
Επίσης, έχουν κόλλες για να κολλούν και ψαλίδια για να κόβουν.
Για να βγούμε διάλειμμα και να επιστρέψουμε στις τάξεις για μάθημα χτυπά το κουδούνι που βρίσκεται στον διάδρομο του σχολείου.
Κάποιες φορές, αν το κουδούνι χαλάσει ή διακοπεί το ρεύμα,
ο διευθυντής/ντρια χτυπούν ένα άλλο κουδούνι,
το οποίο χρησιμοποιούσαν στα σχολεία τα παλιότερα χρόνια.
ΑΓΑΠΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ!!!
Υ.Γ. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις εικόνες με τα σχολικά αντικείμενα και να ασχοληθούμε με μια ποικιλία ασκήσεων και δραστηριοτήτων.
Πιο αναλυτικά:
- Περιγραφή εικόνας/ Σχολικού χώρου, σχολικού αντικειμένου
- Τις λέξεις που αφορούν την εικόνα μπορώ να τις χρησιμοποιήσω στη γραμματική, για παράδειγμα:
Οικογένειες λέξεων –> π.χ. “γράφω,γραφείο, γράψιμο”, κτλ
Βρίσκω τα ουσιαστικά, ρήματα επίθετα –> π.χ. “σβήνω, τετράδιο, θρανίο, ξύλινος-η-ο”, κτλ
Κλίνω τις λέξεις, ουσιαστικά, ρήματα –> π.χ. “κυλικείο, παίζω, σχολείο”, κτλ
- Εμπλουτίζω το λεξιλόγιό μου και εξασκούμαι στην ορθογραφία των λέξεων
- Φτιάχνω προτάσεις με τις λέξεις που αφορούν ένα σχολικό αντικείμενο ή έναν χώρο του σχολείου–> π.χ. “Αγόρασα μία καινούρια κασετίνα.”
- Φτιάχνω ένα κειμενάκι/ ιστορία σχετικά με το σχολικό αντικείμενο ή τον χώρο του σχολείου που θα επιλέξω –> π.χ. “Στο σχολείο κάθε πρωί, συγκεντρωνόμαστε στο προαύλιο και κάνουμε προσευχή. Στη συνέχεια, οι μαθητές κάθε τάξης, μαζί με τον δάσκαλο ή τη δασκάλα τους, πηγαίνουν στην αίθουσα τους…”
- Άσκηση με σωστό/ λάθος –> π.χ. “Με το ψαλίδι κολλάω τις εικόνες στο τετράδιο”. Είναι Σωστό ή Λάθος;
- Βρίσκω τη λέξη που δεν ταιριάζει –> π.χ. “σχολική τσάντα, γόμα, χάρακες, δρόμος”, Ποια λέξη δεν ταιριάζει στην ομάδα;
- Βρίσκω το σχολικό αντικείμενο ή τον χώρο του σχολείου –> “Από που ψωνίζουμε το κολατσιό μας;” Απαντώ…
- Κάνω συζήτηση για το επάγγελμα του δασκάλου/ας, του καθηγητή/τριας Φυσικής Αγωγής, του καθηγητή/τριας Μουσικής, κ.α.
- Σχεδιάζω και ζωγραφίζω το σχολείο μου, την τάξη μου, την τσάντα μου, κ.α.
0 Comment