15 49.0138 8.38624 4000 https://teamaria.gr 300 0
theme-sticky-logo-alt

ΛΙΣΤΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Είναι πολύ χρήσιμες οι λίστες οργάνωσης σχολικής μελέτης για τους μαθητές. Μπορείτε να τις εκτυπώνετε κάθε εβδομάδα (φτιάχνονται πολύ εύκολα στο Word) ή να τις κατασκευάσετε μαζί με τα παιδιά με χαρτόνι και μαρκαδόρους. Αντί για τικ () ή έναν σταυρό, μπορείτε να βάλετε αυτοκόλλητα.

Επίσης, στο τέλος του άρθρου θα βρείτε και μία φωτογραφία με τους κανόνες προστασίας από ιούς και γρίπη. Ίσως την έχετε ξαναδεί στο άρθρο:

https://teamaria.gr/i-teamaria-se-enimeronei-gia-to-anoigma-ton-scholeion/

Ακόμα, μπορείτε να ξαναδιαβάσετε το άρθρο: “Οργάνωση μελέτης και έξτρα οργανωτικά Tips”.

https://teamaria.gr/organosi-meletis-kai-extra-organotika-tips/

 

Το πρόγραμμα μου για το σπίτι

  • Αρχίζω το διάβασμα στο σπίτι στις ……  η ώρα.
  • Ξεκινάω με ένα μάθημα κάθε φορά. Βγάζω τα απαραίτητα βιβλία και τετράδια.
  • Διαβάζω και κάνω τις ασκήσεις που έχω για την επόμενη μέρα.
  • Συνεχίζω την ίδια διαδικασία για κάθε μάθημα.
  • Διαβάζω για το/α τεστ (αν έχω για την επόμενη μέρα).
  • Ελέγχω αν τελείωσα με όλα αυτά που είχα να κάνω.
  • Τελειώνω το διάβασμα στο σπίτι στις …… η ώρα.
  • Ξύνω τα μολύβια μου. Βάζω τα μολύβια και τη γόμα στην κασετίνα μου.
  • Ελέγχω το πρόγραμμά μου, βάζω τα σωστά βιβλία και τετράδια στην τσάντα μου. Βάζω στην τσάντα μου ό,τι άλλο χρειάζομαι (χάρακες, ψαλίδι, κ.τ.λ.).

 

Το πρόγραμμα μου για το σχολείο

Για τις ημέρες: Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή

  • Προσπαθώ – όσο μπορώ – να κάνω ευανάγνωστα γράμματα.

  • Αν με βοηθά χρησιμοποιώ έναν χάρακα ή παραθυράκι ανάγνωσης όταν διαβάζω.

  • Γράφω ή αντιγράφω τις εργασίες που ζητάει ο/η δάσκαλος/α μου. Ρωτώ αν μπορεί να επαναλάβει αν τύχει να μην έχω ακούσει καθαρά τι είπε.
  • Σημειώνω τις εργασίες που έχω για το σπίτι στα βιβλία μου και σε ένα σημειωματάριο. Το δείχνω στον/στη δάσκαλο/α μου να μου επιβεβαιώσει ότι έχω σημειώσει σωστά.
  • Προσέχω τον/την δάσκαλο/α μου. Θα μου είναι πιο εύκολο να μελετήσω ή να κάνω επανάληψη στο σπίτι αν ήμουν προσεχτικός/ή.
  • Σηκώνω το χέρι μου, όταν θέλω να πω κάτι σχετικό με το μάθημα. Δείχνω με αυτόν τον τρόπο σεβασμό στους συμμαθητές και τους δασκάλους μου και ότι έχω υπομονή.
  • Δεν διακόπτω όταν μιλάει κάποιος άλλος (συμμαθητής ή εκπαιδευτικός). Δεν είμαι μόνος/η μου στην τάξη. Όλοι έχουμε το ίδιο δικαίωμα να μιλήσουμε ή να ρωτήσουμε κάτι. Μιλώ μόλις μου δοθεί ο λόγος.

Προς τους εκπαιδευτικούς →

Μπορείτε να φτιάξετε ένα ταμπελάκι “Έχω τον λόγο.”

Δείτε στην ακόλουθη εικόνα.

Κανόνες προστασίας

Share:
PREVIOUS POST
ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ… ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ – ΓΛΥΠΤΙΚΗ
NEXT POST
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ – “ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΜΙΛΟΥΝ”

0 Comment

LEAVE A REPLY

Γεια σου! Αν θέλεις το κείμενο στείλε μου ένα μήνυμα στο hello@teamaria.gr :)
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων